متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)

متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)

متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)

متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)

متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)

متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)
متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)
متن آهنگ آرمین نصرتی (خوشگل و موشگل)

از همه دنیا فقط من یدونه دل دارم

یدونه دل دارم و یه یار خوشگل دارم

توی این دنیا فقط من به عشقت دل خوشم

به خاطر توئه همش تو آب و تو آتیشم

یه یار خوشگل دارمیدونه خوشگل دارم

یه دنیا دوسش دارمیدونه خوشگل دارم هزار تا دوسش دارم

زود گریه رو سر میده زود رنج و حساسه

واسه این دل عاشق اشکاش مثل الماسه

دست دلم رو خونده اون خوب منو میشناسه

میدونه نمیگم من وقتی میشمره تازه

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزار تا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزار تا دوسش دارم

ها ها ها ها ها ها ها ها ها آرمین نصرتی پروداکشن

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزار تا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزار تا دوسش دارم




تعداد بازديد : 553
جمعه 4 مهر 1393 ساعت: 9:27
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران